FANDOM

Życiorys

Przywódca cerberusa III(a)

G34-Marek

G34-Marek jest centurionem 12 drużyny Pretorian stworzonych w podległych Salvii laboratoriach.Jak każdy ze swojego rodzaju jest sztucznie uzyskanym post-człowiekiem będącym doskonałą pod każdym względem istota. Mimo setki na karku(pretorianie o ile nie zginą mogą żyć w pełnym zdrowiu do 400 lat) wygląda na około trzydzieści.Imię Marek uzyskał dopiero po 5 lat służby i dowodzeniu bohaterską obroną księżyca górniczego Rishi 56-dostał je razem z awansem na dowódcę drużyny.Brał udział w całych Wojnach Dominiów gdzie wielokrotnie on i jego oddział swoimi uderzeniami na kwatery dowódcze,ważne punkty oporu a niekiedy wciąganie wroga w mordercze gry w kotka i myszkę znacząco wpływał na losy bitew a nawet całych kampanii.Obecnie służy jako ochroniarz samego cesarza oraz on i jego oddział jest przydzielony do poufnych i wyjątkowo niebezpiecznych misji.Dodatkowo jest niezłym kierowcą i poza służbą regularnie ściga się na pół i nielegalnych wyścigach po dolnych częściach miasta.

Profil psychologiczny

Jak każdy sztucznie stworzony super-żołnierz posiada diablo mocno psychikę oraz mimo wielkiej inteligencji zakodowane posłuszeństwo.Jednak on podobnie jak każdy Pretorianin który dostąpił zaszczytu piastowania wyższych funkcji wyjątkowo indywidualistyczną osobowość.Mimo tego iż jest wierny jest w stanie być,niekiedy nawet bardzo, krytyczny dla rozkazów uznanych przez niego za głupie(nawet tu takie zapadają).Jednak fakt iż doskonale zna się na taktyce,zna możliwości większości wrogów oraz dowodzi w taki sposób że żołnierze pod jego dowództwem są w stanie dać z siebie wszystko stawia go za dowódcę często podawanego za wzór.Prywatnie(tj między braćmi Pretorianami oraz wśród zaprzyjaźnionych legionistów i marynarzy) jest postrzegany jako wymagający dowódca ale dobry człowiek z poczuciem humoru i wielkim poczuciem honoru.Mimo iż wśród Pretorian przyjęło się używanie numerów seryjnych poszczególnych braci u niego używa się wyłącznie imion.Nienawidzi gdy ktoś twierdzi iż są tylko "rzeczami"-mimo faktu bycia sztucznie wytworzoną post-istotą czuje się człowiekiem i podobne wartości wpaja podległym mu współbraciom.Posiada(oprócz bojowego bionic-wolfa) galijskiego kota leśnego będącego jego pupilem.Za jego przykładem każdy pretorianin z jego drużyna trzyma jakiegoś pupila-początkowo było to ganione jednak kontakty ze zwierzętami pomagały niejednokrotnie utrzymywać morale więc dziś jest to nawet promowane.Jego oddział przez to dostał kilka przydomków :Zabójcza Rodzinka,Anioły Apokalipsy,Zoo-trooperzy.

Wyposażenie

Jak każdy Pretorianin jest posiadaczem przypisanego mu Nanopancerza Bojowego "Gladius"(będący w istocie jego symbiontem).Jego oddział przyjął wersje pancerza w której wizjery są lustrzano czarno niebieskie(większość przyjmuje lustrzano czerwono-czarne).W walce wręcz najczęściej stosuje "tygrysie pazury" choć niekiedy posługuje się spathą.Z broni palnej najczęściej wykorzystuje pistolet x2, karabinek MRI z celownikiem kolimatorowym oraz strzelbę SMAS(w wersji bez-kolbowej).Gdy wymaga tego sytuacja doskonale posługuje się granatnikiem rewolwerowym i łukiem.Jego oddział dodatkowo często stosuje plecaki odrzutowe(na terenie miast) przez co dostał przydomek Anioły Apokalipsy

Crysis2demoloadout

Schemat nanopancerza G34-Marka

Ciekawostki

- Posiada pomagającego mu w walce bionic-wolfa mk12 o imieniu "Razack"

- Przyjaźni się z dużą grupą dowódców w legionach: głownie wśród komandosów i HET-ów-ze względu na fakt częstego służenia razem w misjach(ci legioniści są formacjami elitarnymi)

-Niekiedy ci mniej kompetentni dowódcy nazywają go "wrzodem na dupie" - gdyż nie waha się on (na zamkniętym kanale) zrugać mało rozgarniętego dowódcę bez żadnych hamulców

-Na prawym jego naramienniku (a za jego przykładem na naramiennikach całej drużyny) widnieje trójgłowy pies Cerber

-To on stworzył Rapid Security Comando -pretorian i komandosów za sterami tuningowanych maszyn sportowych służących do ochrony oficjeli

Więcej z Fandomu

Losowa wiki