FANDOM

Hazard Environment Suit W-H6

Hazard Enviromental Suit W-H6(1)

Skafander wspomagany w maskowaniu "marsjańskim"

Powstanie

Jak wiadomo Deferensi i współpracujące z nią dominia i korporacje sporą cześć swoich zysków uzyskują z kosmicznego górnictwa.Jednak zwiad geologiczny od zawsze borykał się z problemem skafandrów dla swoich pracowników.Oczywiście istniały świetne ale słabo opancerzone skafandry kolonistów wykorzystujące nanotechnologię, skafandry kosmiczne astronautów idealne do eksplorowania asteroid oraz pancerne mechy zwiadu geologicznego dedykowane planetom typu wenus.Jednak zwiad geologiczny Lateran Miner Industry stwierdził iż potrzeba skonstruować skafander który zdolny byłby wypełnić wszystkie te zadania.Lateran Miner Industry ze względu bycie spółką łączącą kapitał deferensów oraz monarchów nie dysponował dostępem do części najbardziej zaawansowanych technologii wojskowych niezbędnych do tego przedsięwzięcia.Jednak sprzedania części akcji wielkiej korporacji Dracones Tenebrae spowodowało że pomysł pionu naukowego L.M.I trafił na deski kreślarskie i sprawił że niedofinansowani naukowcy z tej niezbyt dużej korporacji zostali dołączeni do elitarnego zespołu z D.T.Na efekty nie trzeba było długo czekać ponieważ już po roku zaprezentowano w pełni sprawny skafander działający nieco jak pancerz Titan Templars. Który po testach został, w ciągu 3 miesięcy, wdrożony do produkcji.

Pancerz

Sam pancerz jest pod względem technicznym ciężką wersją pancerza wspomaganego DL.W jego budowie użyto zaawansowanych systemów pneumatycznych oraz całego systemu syntetycznych mięśni.Całość pokryto ulepszoną wersją nano-skóry czyniąc całość nieprzepuszczalną zarówno dla zabójczej atmosfery jak i radiacji itp.Oczywiście chcąc sprawić żeby konstrukcja ta zdolna była do działań pośród odłamków asteroid i na planetach o zabójczym ciśnieniu całość pokryto zaawansowanym ultralekkimi i niezwykle wytrzymałymi płytami pancerza.Dodatkowo jest to jeden z nielicznych modeli posiadających kopię wojskowej tarczy wielordzeniowej.Dodatkowo ze względu na bycie w końcu skafandrem zwiadu geologicznego a nie pancerzem bojowym zainstalowano wymienialne manipulatory."Dłońmi" tej maszyny steruje się za pomocą specjalnych rękawic umieszczonych w "przedramionach" przez co gdy istnieje potrzeba przenoszenia czegoś ciężkiego lub nawet walki z wrogą fauną stosuje się potężne "łapy trepa".Jednak gdy trzeba wykonać precyzyjne operacje poprzedni manipulator składa się ustępując miejsca "modelce"-precyzyjnemu manipulatorowi odwzorowującemu drobną dłoń(zwykle ukrytą w pancernym przedramieniu.Oczywiście zarówno na klatce piersiowej jak i z boku plecaków tego skafandra umieszczono specjalne kieszonki zawierające zaawansowane analizatory składu chemicznego.W plecaku,o którym wspomniałem wcześniej, oprócz analizatorów znajdują się również: dwa ogniwa fuzyjne,zapas paliwa rakietowego dla dwóch silników(umożliwiają one skoki po powierzchni planet i przemieszczanie się w przestrzeni kosmicznej),zbiornik z nano-kuźnią(najczęściej wojskową)oraz zaawansowany system łączności i pakiet proteinowy starczający na 3 posiłki.Konstrukcja ta spełniła wszystkie założenia konstruktorskie przez co jest wyjątkowo poszukiwanym sprzętem który jednak jest wyjątkowo drogi i najczęściej jest tylko wypożyczany przez zwiady geologiczne różnych innych spółek.Jedynymi stałymi użytkownikami są:Zwiad Geologiczny Legowiska(Dracones Tenebrae),Zwiad Geologiczny Lateran Miner Industry,Federalna Agencja Wydobywcza(Deferens Scientam) oraz Cesarska Agencja Kosmiczna(Monarchowie).

Opinia o sprzęcie

Jest to prawdopodobnie jeden z najlepszych dostępnych po Wojnach Dominiów konstrukcja powalająca geologom i naukowcom pracować w rożnych środowiskach przy zapewnionej doskonałej ochronie.Szeroki wizjer podobny do tych używanych w najstarszych typach skafandrów wyposażony jest w zaawansowany wyświetlacz HUD na którym użytkownik jest w stanie kontrolować zarówno pancerz jak i badany teren oraz swój stan.W opinii niektórych użytkowników plecaki rakietowe tego skafandra są nieco za słabe jednak upchanie takiej ilości sprzętu w jednym stosunkowo niedużym urządzeniu musiało pociągnąć jakieś wady.Największą wadą tego sprzętu jest jednak cena. Porównując ją do choćby skafandra astronauty(800 tysięcy kredytów),skafandra kolonisty(zaledwie 200 tysięcy kredytów) to jest obłędnie drogi bo kosztuje 2 miliony tych samych kredytów czyli tyle co w pełni wyposażony i zatankowany prom desantowy Raven(czyli maszyna do zrzutu całych oddziałów wojska lub sporej ilości sprzętu).Cena tego sprzętu wynika głównie z opłat licencyjnych naliczanych przez twórców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki