FANDOM

Nanovirus.jpg

HoD A1P9

Jak wiadomo Dominium Monarchów to mistrzowie w wykorzystywaniu nanotechnologii.Ich przemysł,medycyna,wojsko a nawet rozrywka jest bardzo zależna od tych robocików o wielkości zbliżonej niekiedy do wielkości atomu.Jednak to właśnie ten wirus będący w istocie przerażającą bronią nanobotyczną którą podstępnie zaatakowała na stołecznej Romie powodując zmianę jego mieszkańców w organiczną papkę, dziwne "narośla" na budynkach a w najgorszym przypadku w zmutowane wściekłe bestie atakujące każdego w zasięgu wzroku.

Działanie

Wirus ten w sposób nie wytłumaczony zaatakował mieszkańców Octavian City 02.Początkowo wydawało się że to jakaś "grypa" która dostałą się na ten glob z koloni górniczych Ukałdu Tz'aan. Jednak po dwóch tygodniach-na szczęście od razu po stwierdzeniu początków epidemii miasto zamknięto- odkryto całe bloki mieszkalne pokryte organiczno-metalicznymi naroślami, wypełnione organiczną papką a do tego patrolujące kanały humanoidalne, agresywne stwory.Policja początkowo radziła sobie ze stworami ewakuując najbardziej zagrożone dzielnice jednak epidemia była szybsza.Po kolejnych 2 tygodniach policja poszła w rozsypkę,mutanty rozpleniły się wszędzie a organiczna papka i dziwne narośla zaczęły pokrywać ok 40% megamiasta(a mówimy o mieście wielkości Anglii.Miasto zamknięto wzmocnionymi protokołami kwarantanny(automatycznie zaczął aktywować się mur wokół miasta z zautomatyzowanymi systemami przeciw ucieczce).Do miasta ruszyły sił y Legionów(głównie legiony pochodzące z Tilei i Slavi) oraz 4 drużyny Pretorian pod dowództwem Lorda Zaana.

Artykuł w budowie, tworzony będzie równolegle do opowiadania Czas Grozy :D

Więcej z Fandomu

Losowa wiki