FANDOM

DDominium Monarchów słynie z elitarnego wyposażenia wydawanego w ręce legionistom i pretorianom.By wspomóc desant z wysokich partiach atmosfery jak i walki w miastach stworzono specjalny jetpack ze specjalnymi skrzydłami.Dzięki zaawansowanym technologicznie materiałom i systemom napędowym jak i tym kontrolującym lot jest idealną imitacją skrzydeł ptaka.Mimo że jest to drogie urządzenie a do tego wymaga częstego uzupełniania pakietów napędowych oddaje znaczne posługi na polach bitew.

Jet-pack v1.jpg

Jetpack w wersji złożonej(stosowana w walce kosmicznej)

Jetpack ten ma 2 konfiguracje.Ze złożonymi skrzydłami jest typowym jetpackiem do walk kosmicznych.W takiej konfiguracji stosują go głównie marynarze Monarchów oraz Pretorianie dokonujący abordażu wrogich statków w przestrzeni.

Jet-pack v2.jpg

Jetpack w wersji atmosferycznej(nazywany niekiedy skrzydłami archanioła)

W tej konfiguracji ten jetpack jest stosowany najczęściej.Początkowo to Pretorianie byli głównymi odbiorcami tego wyposażenia stąd do dziś nazywane są Skrzydłami Archaniołów.Obecnie są w użytku zarówno u Pretorian jak i w Legionach. Choć to nieludzkie możliwości Pretorian w połączeniu z tym zaawansowanym sprzętem są w stanie zmieniać losy bitew szybkimi atakami wprost z granicy atmosfery z pustką kosmosu.

Wadą tego urządzenia jest jednak fakt iż nosząc jetpack żołnierz musi zrezygnować z plecaka a co za tym idzie przenosi mniej uzbrojenia i zapasów.Dlatego też żołnierze z tym wyposażeniem służą do szybkich szturmów i nigdy nie angażują się w długie walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki