FANDOM

Kusza myśliwska Survival Gun Company

F4d896218be8aaf105f7db4a77d98a96

Schemat budowy

Survival Gun Company jest potężną korporacją wyspecjalizowaniu w produkcji broni i pojazdów dla kolonistów.Jej wyroby słyną z niezawodności,skuteczności i dosyć wysokiej ceny.Kusza myśliwska tej firmy również posiada wszystkie te cechy.Zasilana jest z magazynka napędzanego na zasadzie zegara(trzeba nakręcić po załadowaniu) mieszczącego 10 bełtów.Sama broń me ergonomiczne kształty łoza,kolby oraz uchwytu pistoletowego.Dodatkowo posiada(wbudowana w magazynek) baterię pozwalającą napinać łuczysko tej broni 30 razy z pełną siłą(+/- 3 razy),choć istnieje opcja polegająca na ręcznym jego napinaniu(wbudowana "kozia nóżka").Dodatkowo każdy egzemplarz posiada fabryczny celownik pozwalający na kilkukrotne przybliżenie.

Moc jaką generuje specjalny podwójny łuk bloczkowy pozwala z tej broni polować na zwierzęta będące odpowiednikami niedźwiedzi,bizonów a nawet na ciężko opancerzonych piechurów.Jenak najbardziej elitarnych środków ochrony broń ta nie przebije(a na pewno bez odpowiednich bełtów)

Rodzaje bełtów:

-klasyczne bełty myśliwskie

-zapalająca

-eksplodujące

-z wbudowanym nadajnikiem lokalizacyjnym

- neurotoksyczne

-EMP

Broń tą można spotkać w każdej koloni,często jest na wyposażeniu pojazdów dla kolonistów(w standardzie z apteczką).Mimo posiadania dużo potężniejszego łuku sporo tych kusz znalazło się na wyposażeniu Legionistów Dominium Monarchów, kilka nawet u Pretorian.Dodatkowo sąsiadujący z Dominium Nowi chrześcijanie wyposażają swoich zwiadowców w tę broń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki