FANDOM

Wstęp

Dominium Monarchów słynie z masowych akcji terra-formacyjnych oraz szeroko zakrojonych badań nad obcymi światami.Ze względu na szerokie spektrum typów planet oraz czynników takich jak atmosfera,zjawiska wulkaniczne a nawet wroga fauna wymaga tworzenia wielu pojazdów.Oto najważniejsze z nich będące w najszerszym użyciu.

Planety i księżyce typu marsjańskiego

Środowiska te to such zimne pustynie.Życie na nich, o ile w ogóle występuje, to kolonie prymitywnych cyjanobakterii lub bakterii anaerobowych.Pojazdy na te planety muszą być twardymi pojazdami zdolnymi ochronić ludzi przed wiatrem słonecznym jak i złowrogą martwą atmosferą.By wykonywać to zadanie powołano do życia poniższych pojazdów.

93260 1238646118 large.jpg

ESDV"Koala"

Pojazdy te to najprawdopodobniej najszerzej produkowany pojazd dla kolonistów.Powodem tego jest fakt iż skaliste światy są nagminnie terra-formowane, a do tego są świetnymi światami kopalniano-przemysłowymi.Pojazdy te są podatne na uzbrajanie,zwykle jest to zmodyfikowany MG-5 lub jakiś karabin automatyczny.Niekiedy widuje się lekkie wieżyczki z działkami p-lot. Mieści 3 osoby załogi + 6 pasażerów.

Super-ziemie i planety toksyczne

Światy typu super-ziemie i księżyce o niesprzyjającej atmosferze są globami wyjątkowo nieprzychylnymi ludzkiemu życiu.Opady na globach toksycznych są w stanie zagrozić skafandrom. Grawitacja na super-ziemiach powoduje maksymalne obciążenia zarówno ciała człowieka jak i sprzętu.Niekiedy na super ziemiach a nawet na księżycach zagrożeniem jest zbyt wysoki poziom tlenu.

Warhound.jpg

HASV"Buffalo"

Jest to najprawdopodobniej najtwardszym ze wszystkich typów łazików.Musi się zmagać z planetami o zwiększonej grawitacji lub wrogiej atmosferze(zwykle z oboma na raz).Jest stosunkowo rzadkim pojazdem gdyż planety tego typu są raczej omijane przez kolonistów(chyba że planeta wulkanicznej super-ziemi to istna skarbnica wszystkich rzadkich rud.W pojeździe mieści się 2 osoby załogi i 4 pasażerów.Zwykle słabo uzbrojony,kilka rakiet i CKM.

Światy o zmniejszonej grawitacji

Światy te są zbiorczą grupą planet które od Marsa różni się faktem posiadania atmosfery,niekiedy lepszej niż ziemska.By się poruszać miedzy charakterystycznymi dla tej planety wysokimi górami a głębokimi dolinami potrzeba pojazdów latających, o zdolności do pełnienia roli pojazdów antygrawitayjnych.

UAV.jpg

Kanonierka Trek

Jest to niezwykle wytrzymała kanonierka, do tego ma opcje bycia pojazdem antygrawitacyjnym.Elegancka budowa, elastyczna konstrukcja,oraz wydajne silniki jednoznacznie zdradzają galijskie deski kreślarskie. Mieśći ona 2 osoby załogi(1 jest niezbędna) i może zabrać 15 osób załogi.Nazywana "busem bogaczy" gdyż światy o nieco obniżonej grawitacji a wyższym poziomie tlenu są wykorzystywane przez najbogatszych jako sanatoria lub miejsca lokowania absurdalnie drogich will.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki